19.11.2024
10:30-15:00
Centralny Dom Technologii w Warszawie | online

DOOH FUTURE IS NOW?

W tej edycji patrzymy w przyszłość reklamy oraz inspirujemy do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. 

Odkryj przyszłość reklamy z perspektywy różnych graczy rynku – agencji obsługujących klientów, firm technologicznych tworzących innowacyjne narzędzia oraz badaczy rynku i ekspertów reklamy, którzy przybliżą Ci najnowsze trendy.

Goście specjalni: Artur Kurasiński i Dino Burbidge
Prowadzenie: Łukasz Cioch
Partner merytoryczny: Dentsu

IDEA

Świat cyfrowych innowacji to fascynująca podróż w kierunku przyszłości

Otaczający nas świat jest zdominowany przez cyfrowe innowacje — dotyczy to każdego obszaru naszego życia. Od transformacji cyfrowej nie ma odwrotu, a kwestią najważniejszą pozostaje efektywne jej wykorzystanie.

Gromadzimy terabajty danych, których przetwarzanie stanowi nie lada wyzwanie. To dane są sercem komunikacji opartej na digitalu – także tej jego części, która na rynku mediów wrzuciła drugi bieg. To Digital OOH – najszybciej rosnący segment całego rynku reklamy Out-of-Home. Co to oznacza w praktyce? Jak Digital OOH na naszych oczach stał się Data-Driven Digital OOH? Jak wpłynie to na przyszłość reklamy i jej odbiorców?

Agenda część I | DATA & INNOVATIONS

Godz: 10:40 | prelekcja pierwsza

Jak AI zamieni nasze spojrzenia w dane - czyli jak branża DOOH musi przygotować się na rewolucję związaną z AI

Godz: 11:10 | prelekcja druga

Omnichannel w praktyce: interakcje online i offline w przestrzeni centrów handlowych

Godz: 11:30 | prelekcja trzecia

Badanie konsumpcji mediów: analiza doby mediowej, w tym wizyt w sklepach

Godz: 11:50 | prelekcja czwarta

Success story z Polski: kiedy klasyczny i cyfrowy Out-of-Home dołączają do cross-mediowego badania

Godz: 10:40 | prelekcja pierwsza

Jak AI zmieni nasze spojrzenia w dane - czyli jak branża DOOH musi przygotować się na rewolucję związaną z AI

Sztuczna inteligencja odgrywa i odgrywać będzie coraz większą rolę w każdej właściwie branży. Jak zmieni się otaczająca nas rzeczywistość i czy powinniśmy się na to przygotować?

Czy OOH przetrwa w zderzeniu z AI? Dlaczego największe tech korporacje chcą abyśmy nosili "smart asystentów" i okulary? Walka o energię, dane czy hardware zdefiniuje technologiczny krajobraz? O tym dowiecie się z wystąpienia Artura Kurasińskiego.

PRELEGENT:
Artur Kurasiński Pogromca Algorytmów Przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator i krytyk zjawisk związanych z technologią.
Autor książek, słuchowisk, gier i komiksów. Tech-realista. Cyfrowy kurator, kreator i narrator.
Godz: 11:10 | prelekcja druga

Omnichannel w praktyce: interakcje online i offline w przestrzeni centrów handlowych

Jak wskazują dane badania SCF Spring 2024, centra handlowe są optymalnym miejscem do rozwoju nowoczesnych marek. To tu kreują się trendy.

Jaka jest rola centrów handlowych w całym systemie sprzedaży omnichannelowej i jaka jest pozycja galerii handlowych na handlowej mapie Polski? Dlaczego ta przestrzeń jest atrakcyjna? W jaki sposób wykorzystać interakcje online offline, które zachodzą w tych miejscach sprzedaży? O tym wszystkim opowiedzą Przemek Dwojak z GfK i Ryszard Kamiński z PRCH.

PRELEGENCI:
Przemek Dwojak Senior Client Business Partner w GfK Doradzał sieciom i centrom handlowym w ekspansji i strategiach marketingowych. Strateg z tendencją do gadulstwa, chętnie odkrywający nowe miejsca i smaki.
Ryszard Kamiński Dyrektor Komunikacji i PR Polskiej Rady Centrów Handlowych Specjalizuje się w komunikacji i budowie spójnego wizerunku. Przez lata był związany z rynkiem telekomunikacyjnym, a od 4 lat zajmuje się branżą nieruchomości komercyjnych.

Godz: 11:30 | prelekcja trzecia

Badanie konsumpcji mediów: analiza doby mediowej, w tym wizyt w sklepach

Obserwacja zachowań klientów to podstawa w planowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych. Dopasowanie realnej oferty nie jest możliwe bez poznania nawyków swoich odbiorców. 

Jak często i w jakich godzinach Twoi potencjalni klienci korzystają z mediów? O jakiej porze odwiedzają centra handlowe? Ile czasu poświęcają na różne aktywności? O nawykach mediowych oraz o zachowaniach dorosłych Polaków związanych z odwiedzaniem centrów handlowych i przemieszczaniem się opowie Elwira Bernatowicz z dentsu.

PRELEGENT:
Elwira Bernatowicz Junior Research Specialist w dentsu Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Fascynuje się badaniami mediowymi oraz trendami na rynku polskim. W wolnym czasie prowadzi media społecznościowe oraz hoduje kwiaty. 

Godz: 11:50 | prelekcja czwarta

Success story z Polski: kiedy klasyczny i cyfrowy Out-of-Home dołączają do cross-mediowego badania

Dynamiczny rozwój OOH w Polsce, a w szczególności DOOH, stawia nowe wyzwania związane z rozwojem pomiaru oglądalności tego medium. Nie chodzi tylko o możliwość wyliczenia parametrów kampanii realizowanych na nośnikach cyfrowych w połączeniu z klasycznym outdoorem, ale także o bezpośrednie zaprezentowanie potencjału OOH/DOOH na tle innych głównych mediów. 

Jarosław Pawlak z Gemius i Waldemar Kruk z AMS zaprezentują czym jest Mediapanel, opowiedzą co czyni go wyjątkowym, jakie korzyści dostarcza rynkowi reklamowemu oraz przedstawią pierwsze wyniki pomiarów.

PRELEGENCI:
Jarosław Pawlak Product Owner; R&D Department w Gemius Konsument i badacz mediów. Swoje umiejętności najbardziej lubi sprawdzać na ringu bokserskim.
Waldemar Kruk Head of Business Intelligence w AMS Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Executive MBA oraz Szkoły Głównej Handlowej. Współtwórca standardów badań widowni prasy, radia i reklamy zewnętrznej. 

Godz: 12:10 | Panel dyskusyjny

Szanse i wyzwania rynku reklamy OOH

Jak nowe dane z cross-mediowego badania Mediapanel mogą wpłynąć na rozwój rynku, usprawnić działania reklamowe i zwiększyć efektywność kampanii. Panel dyskusyjny z przedstawicielami firm Digital Out-of-Home, agencji mediowych i firm badawczych poprowadzi Łukasz Cioch z LCMedia.pl.

Agenda część II | CREATIVITY & TRENDS

Godz: 13:40 | prelekcja pierwsza

Niejasności Google dotyczące plików cookie: wielka stracona szansa na coś niesamowitego

Godz: 14:00 | prelekcja druga

Programmatic DOOH: globalne, europejskie i polskie perspektywy

Godz: 14:20 | prelekcja trzecia

Retargeting OOH: case studies z rynku polskiego dla globalnych marek

Godz: 14:40 | prelekcja czwarta

Reklama OOH: obecny stan, nadchodzące trendy i cudowna przyszłość

Godz: 13:40 | prelekcja pierwsza

Niejasności Google dotyczące plików cookie: wielka stracona szansa na coś niesamowitego

Ogromnym problemem dzisiejszego świata mediów jest jego fragmentaryzacja i istnienie całych plemion mówiących
zupełnie różnym językiem. 

Zanim cokolwiek zadzieje się w sferze komunikacji Marketer musi przejść mozolny proces tłumaczenia marketingowej grupy celowej na język mediów. I to nie jest jeden język, a wiele różnych dialektów! Czy nie byłoby świetnie, gdyby te światy nieco się do siebie zbliżyły? Czy zabicie cookiesów, to szansa na zbliżenie się światów online i offline poprzez ujednolicenie komunikacji pomiędzy nimi? Na te pytania odpowie Stach Grabowski
z agencji
Adlook.

PRELEGENT:
Stach Grabowski VP Brand Strategy w Adlook Radykalny propagator łączenia kompetencji głęboko analitycznych z typowo kreatywnymi.
Godz: 14:00 | prelekcja druga

Programmatic DOOH: globalne, europejskie i polskie perspektywy

Arthur de Groot z Broadsign odkryje przed nami świat programmatic Digital OOH (pDOOH). W przejrzysty, nietechniczny sposób opowie czym jest pDOOH. Na czym polega jego szybki rozwój na całym świecie? Jakie są jego zalety? Dlaczego warto rozważyć programmatic przy planowaniu kolejnej kampanii w OOH? Zapraszamy na solidną porcję wiedzy o pDOOH.

PRELEGENT:
Arthur de Groot Director of Business Development Broadsign | Benelux, Nordics & Poland Odpowiada za rozwój biznesu w swoim regionie. Mieszka w Amsterdamie, gdzie cieszy się życiem z żoną, dwoma synami, dwoma psami i kotem.
Godz: 14:20 | prelekcja trzecia

Retargeting OOH: case studies z rynku polskiego dla globalnych marek

Retargeting OOH to sposób na wzmocnienie kampanii outdoorowychDowiedz się jak płynnie połączyć komunikację offline z dalszymi działaniami online i offline, nowocześnie i innowacyjnie wspierając pełen proces zakupowy. Poznaj możliwości zastosowania zaawansowanych analiz, które pozwalają precyzyjnie mierzyć efektywność kampanii outdoorowej i oceniać jej wpływ na osiągnięcie celów marketingowych i biznesowych. O tym wszystkim opowie Piotr Zagórski z retargetingOOH.com.

 

PRELEGENT:
Piotr Zagórski CEO w retargetingOOH.com Mediowiec z krwi i kości, po pas zanurzony w technologii, z głową w świecie strategii i sercem w outdoorze. Od 17 lat przemierza świat marketingu, odkrywając jego piękno i żelazne zasady rządzące skuteczną komunikacją marek.
Godz: 14:40 | prelekcja czwarta

Reklama OOH: obecny stan, nadchodzące trendy i cudowna przyszłość

Szybka i pełna przykładów podróż przez najnowsze innowacje i przyszłe możliwości, które musisz znać, aby być liderem w OOH.

Chcesz poznać szczegóły? Koniecznie wysłuchaj prelekcji Dino Burbidge - człowieka innowatora, który zdobył nagrodę BAFTA, zbudował maszynę do bingo Web3 za pomocą dmuchawy do liści EBay i spędził jeden dzień w bankomacie z Jensonem Buttonem.

PRELEGENT:
Dino Burbidge Innovation Director Sam mówi o sobie, że jest jednym z tych dziwaków, przed którym będą Cię ostrzegali. Od ponad 30 lat zaangażowany w różne branże, od gier, filmów i reklam, po sztuczną inteligencję, Formułę 1 i OOH. Pomaga firmom w innowacjach, badaniu najbardziej uciążliwych problemów i zabezpieczaniu ich przychodów na przyszłość.

Relacje z wydarzenia

FOTO

Zobacz zdjęcia z konferencji →

DZIĘKUJEMY,
ŻE BYLIŚCIE Z NAMI!

Zachęcamy do przeczytania relacji zamieszczonych w serwisie Gazeta.pl i na Facebooku.

Zapraszamy także do przeczytania rozmowy z Piotrem Zagórskim - prelegentem tej edycji #DataDrivenDOOH - o sile retargetingu OOH (kliknij tutaj). 

Partnerzy

Partner merytoryczny
Partner medialny
Patronat honorowy
Akredytacja
Organizator