10.11.2022
10:30-12:30
Kino Helios w Warszawie | online

KONIEC
ANALOGOWEGO
OUTDOORU?
Nowe dane

#DataDrivenDOOH 2022 roku to cykl 3 wydarzeń online, w którym z pomocą ekspertów
przekażemy najnowszą wiedzę w obszarze najdynamiczniej rozwijającego się 
segmenty OOH. Wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo
z kina Helios w Warszawie.
Gość specjalny: Janina Bąk 
Prowadzący: Jakub Sito 
Partner merytoryczny: MediaCom

Agenda

Godz: 10:30 | prelekcja pierwsza

Twój brand potrzebuje OOH, ale
z innych powodów niż myślisz

Godz: 10:50 | prelekcja druga

Ewolucja czy rewolucja? Jak Digital OOH wpływa na rynek reklamy zewnętrznej?

Godz: 11:10 | prelekcja trzecia

Jak przytulić się w synapsy?
O błędach poznawczych, pułapkach myślenia  i poprawnym wyciąganiu wniosków.

Godz: 11:30 | panel dyskusyjny

Nowe trendy – coś trwałego czy ulotnego? Z czym branża i marki będą mierzyć się w najbliższych latach?


Godz: 10:30 | prelekcja pierwsza

Twój brand potrzebuję OOH,
ale z innych powodów niż myślisz

Według opracowań Petera Fielda żyjemy w czasach kryzysu efektywności marketingowej. Jednym z powodów tego stanu rzeczy jest plaga „shorttermismu”, w dużej mierze skorelowana z eksplozją digitalu.

Czy OOH jest na pewno medium „short-termowym”, jak intuicyjnie się uważa? Czy Digitalowemu OOH uda się uniknąć pułapek short-termismu? O tym dowiecie się z wystąpienia Stacha Grabowskiego i Izy Walaszek z MediaComu Warszawa.

PRELEGENCI:
Stanisław Grabowski Managing Partner, Strategy & Creative Systems Radykalny propagator łączenia kompetencji głęboko analitycznych z typowo kreatywnymi.
Iza Walaszek Research Manager, MediaCom Business Science Warsaw Lubi jak wszystko jest policzone
i wymierzone. W wolnych chwilach lubi się wspiąć na jakąś skałkę.
Godz: 10:50 | prelekcja druga

Ewolucja czy rewolucja?
Jak Digital OOH wpływa na rynek reklamy zewnętrznej?

„Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać…” 
Karol Darwin. 

Przez kilka tysięcy lat reklama Out-of-Home trwała w niezmienionym kształcie. Jednak ostatnie dziesięć lat to błyskawiczny, gwałtowny i niepohamowany rozwój digitalu, a także reklamy Digital Out-of-Home. Czego uczy nas ewolucja i czy można znaleźć w niej paralele do rozwoju DOOH? O tym wszystkim opowie Radek Gołąb z AMS i jednocześnie szef Grupy Roboczej Digital OOH w IAB.

PRELEGENT:
Radek Gołąb Szef Grupy Roboczej Digital Out-of-Home w IAB Polska Wielbiciel podróży w nieoczywiste miejsca. Były zawodnik Futbolu Amerykańskiego, obecnie komentator i pasjonat tego sportu. Aktywnie przenosi świat online w digital OOH.
Godz: 11:10 | prelekcja trzecia

Jak przytulić się w synapsy?
O błędach poznawczych, pułapkach myślenia i poprawnym wyciąganiu wniosków.

Mówi się, że łańcuch jest tak silny, jak jego najsłabsze ogniwo. 
Nie inaczej jest w analityce — w długim procesie zbierania, opracowywania i interpretowania danych natrafimy na kilka bardzo niebezpiecznych punktów. Jakich technik analitycznych użyć, aby znaleźć odpowiedź na pytania dotyczące skuteczności naszych działań reklamowych? O najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także o praktycznych rozwiązaniach i narzędziach, które pozwolą ich uniknąć opowie Janina Bąk, szerzej znana jako Janina Daily.

PRELEGENT:
Janina Bąk Polska statystyczka, nauczycielka akademicka, blogerka, autorka książek Lubi uczyć ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.
Godz: 11:30 | panel dyskusyjny

Nowe trendy – coś trwałego czy ulotnego?
Z czym branża i marki będą mierzyć się w najbliższych latach?

Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów prowadzi Jakub Sito, dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet.

Relacje z wydarzenia

FOTO

Zobacz zdjęcia
z konferencji →

DZIĘKUJEMY,
ŻE BYLIŚCIE Z NAMI!
Zachęcamy do pobrania handoutu podsumowującego to wydarzenie (kliknij tutaj) oraz do przeczytania jak badania potwierdziły długoterminową skuteczność outdooru (kliknij tutaj).

Zapraszamy także do przeczytania rozmowy z Radosławem Gołąbem - prelegentem tej edycji #DataDrivenDOOH - o tym czy digital w outdoorze należy traktować jako nowe medium (kliknij tutaj). 

VIDEO

Zobacz
making of →

Partnerzy

Partner merytoryczny
Partner medialny
Patronat honorowy
Akredytacja
Organizator

Poprzednie
edycje

Zobacz wszystkie edycje →

#2
DANE JAKO WYZWANIE.
Sztuczna inteligencja w DOOH

#3
BEST PRACTICES. Dane vs przekonania

#4
WSPÓŁCZESNA WIDOWNIA. Liczby vs Praktyka.