8.12.2022
10:30-12:30
Kino Helios w Warszawie | online

BEST PRACTICES.
Dane vs przekonania

#DataDrivenDOOH 2022 roku to cykl 3 wydarzeń online, w którym z pomocą ekspertów
przekażemy najnowszą wiedzę w obszarze najdynamiczniej rozwijającego się 
segmenty OOH. Wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo
z kina Helios w Warszawie.

Gość specjalny: Piotr Bucki
Prowadzenie: Jakub Sito
Partnerzy merytoryczni: YOTTA by Publicis Groupe, Proxi.cloud

Agenda

Godz: 10:30 | prelekcja pierwsza

Utarte ścieżki, które prowadzą na manowce, czyli mylne przekonania na temat OOH

Godz: 10:50 | prelekcja druga

Mobile w symbiozie z OOH? Jak innowacyjnie i efektywnie łączyć online z offline.

Godz: 11:10 | prelekcja trzecia

Myśl jak naukowiec. Myśl jak naukowczyni. O tym, jakie ograniczenia ma intuicja i dlaczego ciekawość jest lepsza niż pewność w biznesie.

Godz: 11:30 | panel dyskusyjny

Cyfrowa rewolucja, która nie pożera własnych dzieci. DOOH w analogowym świecie.

Godz: 10:30 | prelekcja pierwsza

Utarte ścieżki, które prowadzą
na manowce, czyli mylne
przekonania na temat OOH

Przez lata w naszych głowach utarły się różne poglądy na temat OOH i jego wpływie na biznes czy budowanie marki. Co tak naprawdę wiemy o efektywności reklamy zewnętrznej, w tym DOOH? Jaka jest jej rola na ścieżce konsumenta? O przekonaniach na temat OOH oraz o tym, czy to myślenie jest słuszne, a może wręcz przeciwnie, opowiedzą Joanna Nowik i Michał Kaliński z agencji YOTTA by Publicis Groupe.

PRELEGENCI:
Joanna Nowik Business Integration Manager, YOTTA by Publicis Groupe Tłumaczka skomplikowanej materii na język zrozumiały dla marketerów. Prywatnie lubi rozmawiać w kocim języku ze swoimi futrzastymi córkami.
Michał Kaliński Business Development Director, YOTTA by Publicis Groupe Facet, który rozwojem biznesu i sprzedażą zajmuje się od dawna. Pasjonat strategii, gier bitewnych i wszelkiej maści planszówek.
Godz: 10:50 | prelekcja druga

Mobile w symbiozie z OOH?
Jak innowacyjnie i efektywnie
łączyć online z offline.

Dotychczas istniało przekonanie, że media online’owe będą zjadać outdoorową część tortu reklamowego. Co, jeżeli okaże się, że synergia tych dwóch światów jest największą szansą dla rynku DOOH? O tym, jak mobile może zrewolucjonizować planowanie i zakup Twoich kampanii DOOH opowiedzą Mateusz Chołuj i Iwona Kołodziejek z Proxi.cloud.

PRELEGENCI:
Mateusz Chołuj CEO, Proxi.cloud Od początku kariery związany z performance i data-driven marketingiem. Prowadzi Proxi.cloud, gdzie razem z zespołem zmienia oblicze mediów na styku online’u z offlinem.
Iwona Kołodziejek Business Development Director, Proxi.cloud Eksploratorka różnych stron rynku reklamowego. Łączy online z offline. Data Lover.
Godz: 11:10 | prelekcja trzecia

Myśl jak naukowiec.
Myśl jak naukowczyni.
O tym, jakie ograniczenia ma intuicja
i dlaczego ciekawość jest lepsza niż pewność w biznesie.

Decyzje warto podejmować na podstawie danych. Nawet jeśli te dane mówią nam bolesną prawdę o nas samych. Czy jednak na pewno potrafimy dane mądrze i odpowiedzialnie czytać? Czy nie popełniamy błędów oceny? I czy wreszcie nie racjonalizujemy intuicyjnych, emocjonalnych strategicznych decyzji marketingowych? O tym dowiecie się z wystąpienia Piotra Buckiego, trenera myślenia i działania.

PRELEGENT:
Piotr „Ludzki” Bucki Edukator, trener myślenia i działania Gdy księgowa zapytała go o kod wykonywanego zawodu, bez wahania powiedział – nauczyciel. Uczy chętnych, jak lepiej komunikować, prezentować, pracować i poprawiać swój świat.
Godz: 11:30 | panel dyskusyjny

Cyfrowa rewolucja, która nie pożera własnych dzieci. DOOH w analogowym świecie.

Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów poprowadził Jakub Sito, dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet.


Relacje z wydarzenia

FOTO

Zobacz zdjęcia
z konferencji →

DZIĘKUJEMY,
ŻE BYLIŚCIE Z NAMI!
Zachęcamy do pobrania handoutu podsumowującego to wydarzenie (kliknij tutaj) oraz do przeczytania jak reklama OOH w media mixie istotnie zwiększa skuteczność kampanii (kliknij tutaj).

Zapraszamy także do posłuchania rozmowy z Joanną Nowik - prelegentką tej edycji #DataDrivenDOOH - o mylnych przekonaniach na temat reklamy OOH i jak ona działa na odbiorców (kliknij tutaj). 

VIDEO

Zobacz
najlepsze cytaty →

Partnerzy

Partner merytoryczny
Partner medialny
Patronat honorowy
Akredytacja
Organizator

Poprzednie
edycje

Zobacz wszystkie edycje →

#1
KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane

#2
DANE JAKO WYZWANIE. Sztuczna inteligencja w DOOH

#4
WSPÓŁCZESNA WIDOWNIA. Liczby vs Praktyka.