Gość specjalny: Piotr Bucki
Prowadzenie: Jakub Sito
Partnerzy merytoryczni: YOTTA by Publicis Groupe, Proxi.cloud
Przez lata w naszych głowach utarły się różne poglądy na temat OOH i jego wpływie na biznes czy budowanie marki. Co tak naprawdę wiemy o efektywności reklamy zewnętrznej, w tym DOOH? Jaka jest jej rola na ścieżce konsumenta? O przekonaniach na temat OOH oraz o tym, czy to myślenie jest słuszne, a może wręcz przeciwnie, opowiedzą Joanna Nowik i Michał Kaliński z agencji YOTTA by Publicis Groupe.
Dotychczas istniało przekonanie, że media online’owe będą zjadać outdoorową część tortu reklamowego. Co, jeżeli okaże się, że synergia tych dwóch światów jest największą szansą dla rynku DOOH? O tym, jak mobile może zrewolucjonizować planowanie i zakup Twoich kampanii DOOH opowiedzą Mateusz Chołuj i Iwona Kołodziejek z Proxi.cloud.
Decyzje warto podejmować na podstawie danych. Nawet jeśli te dane mówią nam bolesną prawdę o nas samych. Czy jednak na pewno potrafimy dane mądrze i odpowiedzialnie czytać? Czy nie popełniamy błędów oceny? I czy wreszcie nie racjonalizujemy intuicyjnych, emocjonalnych strategicznych decyzji marketingowych? O tym dowiecie się z wystąpienia Piotra Buckiego, trenera myślenia i działania.
Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów poprowadził Jakub Sito, dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet.