28.11.2023
10:30-14:30
Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie | online

WSPÓŁCZESNA WIDOWNIA.
Liczby vs Praktyka.

W tej edycji analizujemy widownię z perspektywy różnych graczy rynku - agencji,
firm technologicznych i badaczy. Odpowiemy na pytania o współczesną widownię,
jak ją definiować i mierzyć w kontekście nowego medium,
by spełniać
oczekiwania klientów i być częścią cross-mediowego świata reklamy.
Zapraszamy!


Goście specjalni: Mats Rönne i Zuzanna Skalska
Prowadzenie: Jakub Sito
Partnerzy merytoryczni: Alterdata, Publicis Groupe

Agenda | część I

Godz: 10:40 | prelekcja pierwsza

OOH i crossmediowy pomiar widowni - szwedzkie doświadczenie

Godz: 11:00 | prelekcja druga

Poznaj swoją widownię. Czy świat kończy się na G8?

Godz: 11:20 | panel branżowy

Widownia, ale jaka?

Godz: 10:40 | prelekcja pierwsza

OOH i crossmediowy pomiar widowni - szwedzkie doświadczenie

Porównując dane mediowe z różnych kampanii, łatwo jest pogubić się wśród definicji i standardów. Zestawienie różnych kanałów komunikacyjnych stanowi dodatkową trudność. Szwedzka branża reklamowa i media starają się rozwiązać ten problem, podkreślając konieczność przyjęcia wspólnych definicji. Bardzo zaangażowane są w ten proces szwedzkie media OOH. Jakie doświadczenia ma Szwecja i jakie wnioski może wyciągnąć z nich Polska – tego dowiecie się z wystąpienia naszego zagranicznego eksperta Matsa Rönne z Outdoor Committee Sweden.

PRELEGENT:
Mats Rönne niezależny konsultant ds. marketingu, przewodniczący Outdoor Committee Mats to ekspert szwedzkiej branży marketingowej i medialnej z 35-letnim doświadczeniem. Był przewodniczącym Szwedzkiego Stowarzyszenia Reklamodawców. Z poziomu globalnego zarządzał markami Ericsson i Electrolux. Dziś mówi o sobie „mózg do wynajęcia”. 
Godz: 11:00 | prelekcja druga

Poznaj swoją widownię.
Czy świat kończy się na G8?

W Polsce jest ponad 600 centrów handlowych, a każde jest swego rodzaju mikroświatem, które łącznie sprzedają 3 razy więcej niż e-commerce. Przemek Dwojak z GfK odpowie na pytania dotyczące potencjału miast poza największymi aglomeracjami, związku między pomiarem ruchu drogowego a frekwencją w centrach handlowych, oraz o roli OOH i centrów handlowych jako media reklamowe.

PRELEGENT:
Przemek Dwojak Senior Client Business Partner w GfK Mówi o sobie, że jest szarą eminencją polskiego handlu. Doradzał sieciom i centrom handlowym w ekspansji i strategiach marketingowych. Specjalizuje się w Geomarketing/Location Insights. Strateg z tendencją do gadulstwa, chętnie odkrywający nowe miejsca i smaki.
Godz: 11:20 | Panel branżowy

Widownia, ale jaka?

Panel dyskusyjny z przedstawicielami firm Digital Out-of-Home i istotne pytanie – widownia, ale jaka? To pytanie stawiamy dzisiaj w kontekście najdynamiczniej rosnącego segmentu reklamy OOH czyli Digital OOH. To bowiem reklama digital stwarza największe szanse, by szerzej otworzyć drzwi do zwiększenia udziału w torcie reklamowym. Jakie są więc warunki konieczne, aby tak się stało? Panel branżowy poprowadzi Jakub Sito.

Jakub Sito - dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet

Agenda | część II

Godz: 12:30 | prelekcja pierwsza

Entropia – początek końca iluzji

Godz: 13:15 | prelekcja druga

Doświadczenie rewolucji w kampaniach OOH

Godz: 13:35 | prelekcja trzecia

Zaskakujące wyniki PrecisionOOH

Godz: 13:55 | panel mediowy

Standaryzacja pomiarów widowni na rynku mediów

Godz: 12:30 | prelekcja pierwsza

Entropia – początek końca iluzji

Co roku uważnie obserwuje, analizuje i destyluje Sygnały Zmian, które w najbardziej obiektywny sposób odzwierciedlają rzeczywistość, w której żyjemy. Tym razem nasz świat stał się spełnieniem biblijnych proroctw – śmiało można to nazwać czasem skumulowanego wzrostu entropii. Dlatego entropia jest najlepszym kandydatem do opisania dynamicznego kontekstu, w którym operuje każdy biznes. Biznes zaczyna już grać w nowej ekonomii (np. kapitalizm komputacyjny, ekonomia współdzielenia, hiper lokalizm, ekonomia abonamentowa), często w miękkiej i nieokreślonej strukturze, w której punktem wyjścia jest kreatywność, a kuratorem modeli biznesowych staje się nawet sam konsument. Aby ten czas przetrwać, musimy wejść w długotrwały proces eksperymentowania. 10 czynników kształtujących krajobraz przyszłości biznesu przedstawi nasz gość specjalny Zuzanna Skalska.



PRELEGENT:
Zuzanna Skalska partner założycielski, 360Inspiration, współzałożyciel FutureS Thinking Group Od ponad 25 lat inspiruje liderów do zmiany perspektywy poprzez myślenie przyszłościowe. Jako ekspert ds. strategicznych innowacji, doradza firmom, instytucjom publicznym i organizacjom NGO. Wykłada na wielu uczelniach na świecie. Jest brutalnie bezpośrednia. 
Godz: 13:15 | prelekcja druga

Doświadczenie rewolucji
w kampaniach OOH

Jaka może być perspektywa skutecznego rozliczania kampanii Digital OOH z wybraną grupą docelową? Czy istnieją narzędzia i metody, które zmieniają sposób, w jaki rozliczasz kampanie Digital OOH? Jak zamiast płacić za czas emisji skutecznie mierzyć kontakty z grupą docelową? Czy istnieje model rozliczeniowy, który przewraca tradycyjne podejście do reklamy? Na fascynującą podróż przez świat danych i marketingu zaprasza Adrian Gasiński z Alterdata.io.

PRELEGENT:
Adrian Gasiński Analityk i data scientist w Alterdata.io Specjalizuje się w zaawansowanej analityce danych z obszaru digital marketingu i finansów, m.in. ryzyka kredytowego / scoringu. Wykorzystuje technologie jak Google BigQuery i Analytics. Zawsze gotów na wyzwania, jego typowa odpowiedź to "to zależy!"
Godz: 13:35 | prelekcja trzecia

Zaskakujące wyniki PrecisionOOH

PrecisionOOH to badanie „post”, obejmujące wszystkie nośniki OOH, liczące kontakty i zasięgi na populacji ogólnopolskiej. Jak można efektywnie badać kampanie OOH, jakie wnioski możemy wyciągnąć z porównania poszczególnych nośników oraz jakie to będzie miało przełożenie na planowanie kampanii OOH w najbliższym czasie - na te i inne pytania odpowiedzą Katarzyna Smyk-Borowiec i Bartosz Sieradzki z Publicis Groupe.

PRELEGENCI:
Katarzyna Smyk-Borowiec Trading Specialist w Publicis Groupe Kreatywna tłumaczka liczb na wciągające raporty mediowe. Od prawie 10 lat związana z tradingiem nonTV.
Bartosz Sieradzki Investment & Trading Director w Publicis Groupe Multizadaniowy i multiefektywny, do szpiku kości przesiąknięty przez multiscreening. Na co dzień odpowiada za tworzenie i realizację strategii inwestycyjnych we wszystkich mediach oraz zarządza zespołem Investment & Trading w Publicis Groupe.
Godz: 13:55 | Panel mediowy

Standaryzacja pomiarów
widowni na rynku mediów

Panel dyskusyjny z przedstawicielami agencji mediowych i firm badawczych poświęcony standaryzacji pomiarów widowni na rynku mediów. Porozmawiamy o tym, jak w kontekście młodego i bardzo dynamicznego medium jakim jest DOOH, definiować i parametryzować widownię - aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. Panel mediowy poprowadzi Jakub Sito.

Jakub Sito - dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet

Relacje z wydarzenia

VIDEO

Zobacz
making of →

DZIĘKUJEMY,
ŻE BYLIŚCIE Z NAMI!
Zachęcamy do przeczytania relacji zamieszczonych w serwisach WirtualneMedia i Gazeta.pl.

Zapraszamy także do obejrzenia rozmowy z Przemkiem Dwojakiem - prelegentem tej edycji #DataDrivenDOOH – o tym jak centra handlowe dodają wartości do życia lokalnej społeczności (kliknij tutaj).

FOTO

Zobacz zdjęcia
z konferencji →

Partnerzy

Partner merytoryczny
Partner medialny
Patronat honorowy
Akredytacja
Organizator

Poprzednie
edycje

Zobacz wszystkie edycje →

#1
KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane

#2
DANE JAKO WYZWANIE.
Sztuczna inteligencja w DOOH

#3
BEST PRACTICES. Dane vs przekonania