#DataDrivenDOOH 2022 roku to cykl 3 wydarzeń online, w którym z pomocą ekspertów
przekażemy najnowszą wiedzę w obszarze najdynamiczniej rozwijającego się
segmenty OOH. Wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo
z kina Helios w Warszawie.
Gość specjalny:
Aleksandra Przegalińska
Prowadzenie:
Łukasz Grass
Partnerzy
merytoryczni: Gemius, CitiesAI
Dlaczego
pomiar cross mediowy jest ważny dla klientów? Co już wiemy z Mediapanelu? Czy
widownię kampanii outdooru da się mocno targetować? Dlaczego pomiar cross-mediowy
jest dla DOOH atrakcyjny? Na te i inne pytania odpowie w swoim wystąpieniu
Jarosław Pawlak z firmy Gemius.
Do niedawna brakowało wiarygodnych, niezależnych danych na temat przepływu osób w otoczeniu nośników w galeriach handlowych. Dostępna była tylko całkowita liczba wejść do budynku, przez co ciężko było oszacować ruch przy nośnikach indoorowych. Dzięki nowej metodologii badawczej ten problem został właśnie rozwiązany. Na czym polega innowacja w analizie przepływu osób wokół nośników DOOH? O tym dowiecie się z wystąpienia Bartosza Michałowskiego i Roberta Migasa-Mazura z CitiesAI.
Zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie szybko rosną. Przedsiębiorstwa wykorzystują AI do różnych zadań, w tym do obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Inwestując w AI, firmy mogą zyskać przewagę nad konkurencją i poprawić swoje wyniki. O przykładowych rozwiązaniach i trzech kluczowych kamieniach węgielnych, o których warto wiedzieć - opowie profesorka Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego.
Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów prowadzi Łukasz Grass, dziennikarz (pracował: Business Insider, TVN24, TOK FM), autor książek: „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą”, „Szlag mnie trafił”, „Robert Karaś - Moja Siła”.