24.11.2022
10:30-12:30
Kino Helios w Warszawie | online

DANE JAKO WYZWANIE.
Sztuczna inteligencja
w DOOH

#DataDrivenDOOH 2022 roku to cykl 3 wydarzeń online, w którym z pomocą ekspertów

przekażemy najnowszą wiedzę w obszarze najdynamiczniej rozwijającego się 

segmenty OOH. Wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo

z kina Helios w Warszawie.

Gość specjalny: Aleksandra Przegalińska

Prowadzenie: Łukasz Grass

Partnerzy merytoryczni: Gemius, CitiesAI

Agenda

Godz: 10:30 | prelekcja pierwsza

Cross-mediowy pomiar mediów – więcej szans czy zagrożeń dla reklamy OOH?

Godz: 10:50 | prelekcja druga

Numer buta czy płeć? Czego możesz dowiedzieć się o przepływach osób w indoorze? Innowacyjne zastosowanie AI w pomiarach ruchu w galeriach handlowych

Godz: 11:10 | prelekcja trzecia

Czym jest AI i jak z niej korzystać? Jakie są trzy kluczowe kamienie węgielne, o których warto wiedzieć?

Godz: 11:30 | panel dyskusyjny

Od eksperymentu do praktyki – o zastosowaniu zaawansowanych technologii cyfrowych w indoorze oraz outdoorze.

Godz: 10:30 | prelekcja pierwsza

Cross-mediowy pomiar mediów
- więcej szans czy zagrożeń
dla reklamy OOH?

Dlaczego pomiar cross mediowy jest ważny dla klientów? Co już wiemy z Mediapanelu? Czy widownię kampanii outdooru da się mocno targetować? Dlaczego pomiar cross-mediowy jest dla DOOH atrakcyjny? Na te i inne pytania odpowie w swoim wystąpieniu Jarosław Pawlak z firmy Gemius.

PRELEGENT:
Jarosław Pawlak Product Owner; R&D Department w Gemius Konsument i badacz mediów. Swoje umiejętności najbardziej lubi sprawdzać na ringu bokserskim.
Godz: 10:50 | prelekcja druga

Numer buta czy płeć?
Czego możesz dowiedzieć się o przepływach osób w indoorze?
Innowacyjne zastosowanie AI w pomiarach ruchu w galeriach handlowych

Do niedawna brakowało wiarygodnych, niezależnych danych na temat przepływu osób w otoczeniu nośników w galeriach handlowych. Dostępna była tylko całkowita liczba wejść do budynku, przez co ciężko było oszacować ruch przy nośnikach indoorowych. Dzięki nowej metodologii badawczej ten problem został właśnie rozwiązany. Na czym polega innowacja w analizie przepływu osób wokół nośników DOOH? O tym dowiecie się z wystąpienia Bartosza Michałowskiego i Roberta Migasa-Mazura z CitiesAI.

PRELEGENCI:
Bartosz Michałowski Chief Commercial Officer, CitiesAI Po przemierzeniu wielu krętych biznesowych dróg, w końcu ścieżka doprowadziła go do startupu CitiesAI, który analizuje jak ludzie chodzą po ulicach i w galeriach handlowych. Lubi spacery po Tatrach.
Robert Migas-Mazur Data Scientist, CitiesAI Niezłomny gitarzysta z zacięciem na pierwszej strunie. W dzieciństwie lubił sklejać modele samolotów, a teraz modelować ruch pieszy.
Godz: 11:10 | prelekcja trzecia

Czym jest AI i jak z niej korzystać? Jakie są trzy kluczowe kamienie węgielne, o których warto wiedzieć?

Zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie szybko rosną. Przedsiębiorstwa wykorzystują AI do różnych zadań, w tym do obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Inwestując w AI, firmy mogą zyskać przewagę nad konkurencją i poprawić swoje wyniki. O przykładowych rozwiązaniach i trzech kluczowych kamieniach węgielnych, o których warto wiedzieć - opowie profesorka Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego.

PRELEGENT:
Aleksandra Przegalińska Profesorka Akademii Leona Koźmińskiego Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.
Godz: 11:30 | panel dyskusyjny

Od eksperymentu do praktyki
- o zastosowaniu
zaawansowanych technologii
cyfrowych w indoorze oraz outdoorze.

Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów prowadzi Łukasz Grass, dziennikarz (pracował: Business Insider, TVN24, TOK FM), autor książek: „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą”, „Szlag mnie trafił”, „Robert Karaś - Moja Siła”.

Relacje z wydarzenia

FOTO

Zobacz zdjęcia z konferencji →

DZIĘKUJEMY,
ŻE BYLIŚCIE Z NAMI!
Zachęcamy do pobrania handoutu podsumowującego to wydarzenie (kliknij tutaj) oraz do przeczytania o pierwszej, testowej analizie Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel (kliknij tutaj).


Partnerzy

Partner merytoryczny
Partner medialny
Patronat honorowy
Akredytacja
Organizator

Poprzednie
edycje

Zobacz wszystkie edycje →

#1
KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane

#3
BEST PRACTICES. Dane vs przekonania

#4
WSPÓŁCZESNA WIDOWNIA. Liczby vs Praktyka.