Przez lata w naszych głowach utarły się różne poglądy na temat OOH i jego wpływie na biznes czy budowanie marki. Co tak naprawdę wiemy o efektywności reklamy zewnętrznej, w tym DOOH? Jaka jest jej rola na ścieżce konsumenta? O przekonaniach na temat OOH oraz o tym, czy to myślenie jest słuszne, a może wręcz przeciwnie, opowiedzą Joanna Nowik i Michał Kaliński z agencji YOTTA by Publicis Groupe.
Dotychczas istniało przekonanie, że media online’owe będą zjadać outdoorową część tortu reklamowego. Co, jeżeli okaże się, że synergia tych dwóch światów jest największą szansą dla rynku DOOH? O tym, jak mobile może zrewolucjonizować planowanie i zakup Twoich kampanii DOOH opowiedzą Mateusz Chołuj i Iwona Kołodziejek z Proxi.cloud.
Decyzje warto podejmować na podstawie danych. Nawet jeśli te dane mówią nam bolesną prawdę o nas samych. Czy jednak na pewno potrafimy dane mądrze i odpowiedzialnie czytać? Czy nie popełniamy błędów oceny? I czy wreszcie nie racjonalizujemy intuicyjnych, emocjonalnych strategicznych decyzji marketingowych? O tym dowiecie się z wystąpienia Piotra Buckiego, trenera myślenia i działania.
Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chilizet.
Dlaczego pomiar cross mediowy jest ważny dla klientów? Co już wiemy z Mediapanelu? Czy widownię kampanii outdooru da się mocno targetować? Dlaczego pomiar cross-mediowy jest dla DOOH atrakcyjny? Na te i inne pytania odpowie w swoim wystąpieniu Jarosław Pawlak z firmy Gemius.
Do niedawna brakowało wiarygodnych, niezależnych danych na temat przepływu osób w otoczeniu nośników w galeriach handlowych. Dostępna była tylko całkowita liczba wejść do budynku, przez co ciężko było oszacować ruch przy nośnikach indoorowych. Dzięki nowej metodologii badawczej ten problem został właśnie rozwiązany. Na czym polega innowacja w analizie przepływu osób wokół nośników DOOH? O tym dowiecie się z wystąpienia Bartosza Michałowskiego i Roberta Migasa-Mazura z CitiesAI.
Zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie szybko rosną. Przedsiębiorstwa wykorzystują AI do różnych zadań, w tym do obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Inwestując w AI, firmy mogą zyskać przewagę nad konkurencją i poprawić swoje wyniki. O przykładowych rozwiązaniach i trzech kluczowych kamieniach węgielnych, o których warto wiedzieć - opowie profesorka Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego.
Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów poprowadzi Łukasz Grass, dziennikarz (pracował: Business Insider, TVN24, TOK FM), autor książek: „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą”, „Szlag mnie trafił”, „Robert Karaś - Moja Siła”.
Według opracowań Petera Fielda żyjemy w czasach kryzysu efektywności marketingowej. Jednym z powodów tego stanu rzeczy jest plaga „shorttermismu", w dużej mierze skorelowana z eksplozją digitalu. Czy OOH jest na pewno medium „short-termowym", jak intuicyjnie się uważa? Czy Digitalowemu OOH uda się uniknąć pułapek short-termismu? O tym dowiecie się z wystąpienia Stacha Grabowskiego i Izy Walaszek z Mediacomu Warszawa.
"Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać…" - Karol Darwin. Przez kilka tysięcy lat reklama Out-of-Home trwała w niezmienionym kształcie. Jednak ostatnie dziesięć lat to błyskawiczny, gwałtowny i niepohamowany rozwój digitalu, a także reklamy Digital Out-of-Home. Czego uczy nas ewolucja i czy można znaleźć w niej paralele do rozwoju DOOH? O tym wszystkim opowie Radek Gołąb z AMS i jednocześnie szef Grupy Roboczej Digital OOH w IAB.
Mówi się, że łańcuch jest tak silny, jak jego najsłabsze ogniwo. Nie inaczej jest w analityce — w długim procesie zbierania, opracowywania i interpretowania danych natrafimy na kilka bardzo niebezpiecznych punktów. Jakich technik analitycznych użyć, aby znaleźć odpowiedź na pytania dotyczące skuteczności naszych działań reklamowych? O najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także o praktycznych rozwiązaniach i narzędziach, które pozwolą ich uniknąć opowie Janina Bąk, szerzej znana jako Janina Daily.
Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz, wykładowca, konsultant biznesowy, autor audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chilizet.
Otaczający nas świat jest zdominowany przez cyfrowe innowacje — dotyczy to każdego obszaru naszego życia. Od transformacji cyfrowej nie ma odwrotu, a kwestią najważniejszą pozostaje efektywne jej wykorzystanie.
Gromadzimy terabajty danych, których przetwarzanie stanowi nie lada wyzwanie. To dane są sercem komunikacji opartej na digitalu - także tej jego części, która na rynku mediów zaczyna wrzucać drugi bieg. To Digital OOH - najszybciej rosnący segment całego rynku reklamy Out-of-Home. Co to oznacza w praktyce? Jak Digital OOH na naszych oczach staje się Data-Driven Digital OOH?
Przyjrzymy się tym rozwiązaniom, które są na wczesnym bądź dojrzałym już etapie wdrożeń oraz sprawdzimy, jakich narzędzi cyfrowych oczekuje rynek. Świat cyfrowych innowacji to podróż i przygoda wciągająca i niezwykle fascynująca. Zapraszamy na pokład!
Data-Driven Digital OOH to jedyne takie wydarzenie, dostępne w formule bezpłatnego streamingu na żywo z kina Helios. Razem z naszymi gośćmi i prowadzącym spotkania będziemy w specjalnie zaaranżowanym studiu, Ty — przed ekranem własnego komputera bądź smartfonu.
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji: dimaq.pl